Cauta articol marketing pe blog...

Toate cabinetele stomatologice au fost inchise de pe o zi pe alta. E o situatie cu care nu ne-am mai intalnit si in consecinta nimeni nu a fost pregatit pentru asta. Exista multe intrebari importante pentru care e greu sa pretindem ca avem un raspuns.
 
De exemplu:
  • Cat va mai dura toata treaba asta?
  • Cum imi voi plati in continuare cheltuielile si oamenii?
  • Cati din clientii actuali vor reveni peste 2 luni?
  • In momentul in care ne vom porni activitatea cati clienti vom reusi sa atragem si cat timp ne va lua?
  • Merita sa mai investesc in marketing atata timp cat cabinetul meu este inchis si nu-i pot ajuta pe clienti?
  • Cum pot pastra legatura cu clientii actuali astfel incat sa-mi maximizez sansele ca ei sa revina la cabinet cand deschidem?
 
Sunt doar cateva dintre temerile proprietarilor de clinici si cabinete stomatologice. Si in mare parte probabil ca sunt justificate. 
 
Insa, sa recunoastem, in zilele acestea suntem inundati cu informatii ambalate care mai de care mai fatalist. 
 
Ideea este ca aceasta perioada va trece. Majoritatea specialistilor spun ca in aproximativ 2 luni. Iar oamenii vor avea din nou nevoie de serviciile stomatologilor.
 
Aceasta perioada insa poate fi o oportunitate excelenta pentru consolidarea afacerii. Iar un bun mod de a consolida afacerea este sa investesti timp si resurse in sistemul de marketing. 
 
Ce poti face in urmatoarele doua luni pentru afacerea ta:
  • Iti termini pagina de facebook pe care o amani de o gramada de timp
  • Inceti sa scrii postari atractive care iti aduc clienti
  • Studiezi modalitatile de promovare a acestor anunturi, de exemplu google ads sau facebook ads
  • Inveti sa aduni adresa de email ale clientilor potentiali astfel incat sa-i poti converti peste 2 luni printr-o serie de emailuri bine gandite
  • Poti sa aloci timp optimizarii seo a site-ului pentru a creste traficul organic si pentru a imbunatati target-area
  • Iti construiesti un funnel prin care sa obtii clienti potentiali intr-un mod automat si recurent
 
Acestea sunt doar cateva dintre lucrurile pe care le poti face in doua luni. Ceva proactiv si strategic. Ceva care iti va aduce profit pe o perioada lunga de timp. Toate aceste instrumente de marketing necesita timp. Multe cabinete stomatologice amana implementarea campaniilor de marketing online din lipsa de timp. Acum e cel mai potrivit moment pentru a o face.
 
Daca ai nevoie de consultanta sau daca vrei sa implementam noi totul pentru tine, programeaza o sedinta de evaluare online.
 
Sa ne auzim optimisti si proactivi!

Adaugă comentariu

Fii sociabil! Adauga un comentariu :)